Oportunitati

Înapoi
imagine de fundal

Beneficiarii PNDR 2020 nu trebuie să mai prezinte Cazierul Fiscal la depunerea cererilor de finanțare

Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) a încheiat recent cu Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) un Protocol de colaborare pentru aderarea la serviciile sistemului informatic PatrimVen, prin care experții AFIR pot accesa online informații privind Cazierul Fiscal al beneficiarilor investițiilor finanțate prin intermediul Programului Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 (PNDR 2020).

Astfel, prin interogarea bazei de date a ANAF, experții AFIR de la nivel central și regional pot interoga direct sistemul informatic PatrimVen și pot obține o serie de documente fiscale, astfel încât beneficiarii proiectelor finanțate prin PNDR 2020 nu trebuie să mai prezinte următoarele documente: certificate care să ateste lipsa datoriilor fiscale restante, situaţiile financiare (bilanţ – formularul 10, cont de profit și pierderi – formularul 20, formularele 30 și 40), declaraţia de inactivitate sau declaraţii fiscale privind veniturile realizate, înregistrate la Administrația Financiară (formularul 200, 221, 220).

Precizăm că aceste documente sunt verificate de către AFIR pentru toate submăsurile de investiții sau cele cu sprijin forfetar, la depunerea cererii de finanțare sau la momentul semnării contractului de finanțare, în vederea analizării respectării condițiilor minime obligatorii pentru acordarea sprijinului din fondurile europene pentru agricultură și dezvoltare rurală.

Semnarea acestui acord între cele două instituții se înscrie în seria simplificărilor procedurale și administrative aplicate de AFIR menite să reducă birocrația în procesul de accesare și de implementare a fondurilor europene și, mai ales, să mute povara administrativă dinspre beneficiari către Agenție. Toate aceste demersuri de simplificare reprezintă o preocupare permanentă la nivelul AFIR, cu scopul de a veni constant în sprijinul solicitanților și beneficiarilor fondurilor europene gestionate de către AFIR.

ANUNȚ PUBLIC

ANUNȚ PUBLIC

𝐀𝐜𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞𝐚 𝐁𝐚𝐳𝐢𝐧𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐈̂𝐧𝐨𝐭 𝐝𝐢𝐝𝐚𝐜𝐭𝐢𝐜 𝐯𝐚 𝐟𝐢 𝐬𝐮𝐬𝐩𝐞𝐧𝐝𝐚𝐭𝐚̆ 𝐢̂𝐧 𝐥𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐞𝐩𝐭𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞! Având în vedere ORDINUL nr. 994/2018 pentru modificarea și completarea Normelor de igienă și sănătate publică privind mediul de viață al populației, vă aducem la cunoștință că în perioada 𝟎𝟏 𝐬𝐞𝐩𝐭𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐4-𝟎𝟏 𝐨𝐜𝐭𝐨𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐4 este necesară suspendarea activității cu …
Citește mai mult
Vrancea devine Curată, din 16 iulie: începe operarea Centrului de Management Integrat al Deșeurilor de la Haret

Vrancea devine Curată, din 16 iulie: începe operarea Centrului de Management Integrat al Deșeurilor de la Haret

Sistemul de management integrat al deșeurilor din județul Vrancea va deveni operațional începând cu data de 16 iulie 2024, când va intra în funcțiune Centrul de Management Integrat al Deșeurilor (CMID) de la Haret și cele 3 stații de transfer ale deșeurilor de la Focșani, Vidra și Adjud, operate de …
Citește mai mult
Locuri de muncă vacante la data de 4 iulie 2024 în Județul Vrancea și Uniunea Europeană

Locuri de muncă vacante la data de 4 iulie 2024 în Județul Vrancea și Uniunea Europeană

La data de 04.07.2024 au fost declarate de către agenții economici 224 locuri de muncă vacante în județul Vrancea și 119 locuri de muncă în țările din Uniunea Europeană. Pentru detalii suplimentare vă rugăm să accesați pagina www.anofm.ro sau la telefon 0237/224677, 0237/224678. (email: ajofm.vn@anofm.gov.ro, vrancea@anofm.gov.ro) Locuri de muncă 
Citește mai mult