Oportunitati

Înapoi
imagine de fundal

Apel deschis pentru cursuri de formare adresat instituțiilor de patrimoniu cultural, muzeelor de la nivel local/regional

Consorțiul proiectului „Digitraining – Digital & Audiovisual Capacity Building for Accessible Heritage” (Formare digitalā – consolidarea capacitāții administrative în domeniul digital şi audiovizual pentru un patrimoniu accesibil), finanțat prin programul european „Europa Creativă”, a lansat un apel deschis pentru cursuri de formare adresat instituțiilor de patrimoniu cultural, muzeelor de la nivel local/regional, dar şi altor organizații de patrimoniu tangibil sau intangibil cu facilități deschise accesibile publicului.

Consorțiul DigiTraining este compus din organizații publice și private cu înaltă expertiză în domeniu situate în cinci țări europene: Grecia, Portugalia, Franța, Danemarca și Belgia.

DigiTraining este un program de consolidare a capacității care va oferi unui număr mare de instituții de patrimoniu cultural noi competențe digitale și instrumente de gestionare pentru a face față provocārilor actuale și a beneficia zi de zi de ele. O procedură de selecție transparentă va identifica maximum 60 de organizații, al căror personal va participa gratuit la activitățile de formare ale proiectului organizate de profesioniști cu experiență din organizațiile consorțiului. Un număr de candidați selectați vor beneficia de asistență personalizată și proiectată pe māsurā și de servicii de producție digitală, adaptate direct nevoilor și misiunii lor.

Participanții la program au la dispoziție una dintre cele trei opțiuni, deoarece acesta este structurat pe 3 niveluri:

  • programul general va oferi pentru 60 de organizații o formare combinată în tehnologia digitală și audiovizuală, precum și în managementul digital;
  • programul specific va oferi mentorat pentru maximum 6 organizații, iar acesta va avea ca rezultat o capacitate puternic crescută în abilități digitale, precum și în instrumente de strategie și management pentru a face față contextului societal actual;
  • în cele din urmă, prin programul calificat, maximum 3 organizații selectate vor beneficia, fără niciun cost, de realizarea unui proiect audiovizual de realitate virtuală sau augmentată adaptat în mod specific misiunii și narațiunii lor, însoțit de sfaturi strategice și manageriale pentru a-l integra cel mai bine în activitățile participanților.

Termenul limită pentru depunerea cererilor este 31 mai 2021, la ora 23:00 (CET). Diferitele activități DigiTraining vor avea loc, în funcție de fiecare tip de program, între iunie 2021 și mai 2022.

Contact direct pentru orice alte informații: comms@digitraining-heritage.eu

Formularul pentru aplicație este disponibil la adresa :

DIGITRAINING APPLICATION FORM (google.com)

În anexā, este disponibilā fişa oficialā a cererii.

ANEXA- DT Call Launch Press Release

Convocarea Consiliului Judeţean Vrancea în şedinţă extraordinară în data de 12 decembrie 2022, ora 14.00
Festivalul Național al Datinilor și Obiceiurilor de Iarnă, ediția a XXI-a – 17 decembrie 2022

Festivalul Național al Datinilor și Obiceiurilor de Iarnă, ediția a XXI-a – 17 decembrie 2022

Consiliul Județean Vrancea, prin Centrul Cultural Vrancea, în parteneriat cu Ansamblul Folcloric ”Țara Vrancei”, organizează săptămâna viitoare, sâmbătă, 17 decembrie 2022, ora 14.00, în sala Balada din Focșani, 𝐅𝐞𝐬𝐭𝐢𝐯𝐚𝐥𝐮𝐥 𝐍𝐚𝐭̧𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐚𝐥 𝐃𝐚𝐭𝐢𝐧𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐬̧𝐢 𝐚𝐥 𝐎𝐛𝐢𝐜𝐞𝐢𝐮𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐈𝐚𝐫𝐧𝐚̆, ediția a XXI-a. Pe scenă vor concura ansambluri de colindători, plugari, sorcove, capre, …
Citește mai mult
ANUNȚ PUBLIC privind «serviciul de iluminat public în Crângul Petrești» în perioada 8-10.12.2022

ANUNȚ PUBLIC privind «serviciul de iluminat public în Crângul Petrești» în perioada 8-10.12.2022

Urmare desfășurării evenimentului ”La Crâng, de Crăciun”, vom efectua o revizie în detaliu a iluminatului public  în zilele de 8, 9, 10 decembrie. În acest sens, vă anunțăm că până la definitivarea reviziei, corpurile de iluminat stradate vor funcționa și pe parcursul zilei, între orele 800-1400, în Crângul Petrești. Vă …
Citește mai mult