Oportunitati

Înapoi
imagine de fundal

Achizițiile publice pentru investițiile derulate de autoritățile locale vor fi avizate de către AFIR on-line

Începând cu data de 27 martie 2020, Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale va primi spre analiză și avizare dosarele de achiziții ale beneficiarilor publici de finanțare europeană nerambursabilă doar prin intermediul noului modul on-line destinat achizițiilor pentru proiectele de investiții publice finanțate prin Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 (PNDR 2020). Noile funcționalități privind transmiterea dosarelor de achiziții sunt disponibile pentru fiecare proiect în parte în cadrul platformei online de depunere proiecte. Detalii privind pașii ce trebuie parcurși pot fi regăsite în cadrul paginii de instrucțiuni pentru modulele on-line, pagină accesibilă la adresa https://online.afir.info/Help.

Astfel, în relația cu AFIR, beneficiarii publici vor putea depune prin intermediul modulului on-line programul achizițiilor pentru proiect, vor putea să încarce sau retrage dosarele de achiziții și să răspundă la solicitările de informații suplimentare ale AFIR. De asemenea, notificarea în urma verificării documentației depuse on-line va fi primită tot prin sistemul informatic.

Această nouă facilitate se aplică submăsurilor 4.3 – Investiții pentru dezvoltarea, modernizarea sau adaptarea infrastructurii agricole şi silvice, 7.2 – Investiții în crearea și modernizarea infrastructurii de bază la scară mică, 7.6 – Investiţii asociate cu protejarea patrimoniului cultural și beneficiarilor publici ai submăsurilor 19.2 – Sprijin pentru implementarea acțiunilor în cadrul strategiei de dezvoltare locală și 19.3 – Pregătirea și implementarea activităților de cooperare ale GAL din PNDR 2020 și se referă la achizițiile specifice bunurilor, serviciilor și lucrărilor, derulate prin: achiziție directă, procedura simplificată și licitație deschisă.

Facem precizarea că achizițiile derulate prin negociere fără publicare prealabilă, precum și modificarea contractelor de achiziție sau contestațiile în urma deciziilor comunicate de Centrele Regionale, cu privire la verificarea unei achiziții se vor depune în continuare, în format letric.

Operaționalizarea comunicării între beneficiarii publici și AFIR privind depunerea și verificarea ex-ante a dosarelor de achiziție de către AFIR prin modulul on-line, vine să întregească digitizarea completă a procesului de implementare a măsurilor de investiții finanțate prin AFIR, achizițiile beneficiarilor privați putând fi derulate digital încă din cursul anului 2015.

Este încă un pas pentru digitalizarea completă a fluxului  de implementare pe care Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale l-a făcut pentru a veni în sprijinul beneficiarilor săi și care acum se dovedește crucial în condițiile pandemiei de Covid-19.

Vă aducem la cunoștință că în intervalul 25 octombrie - 10 noiembrie 2021, participarea la cursurile de inițiere în cadrul Bazinului de înot didactic este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv …
Citește mai mult
Lucrări pregătitoare pentru asfaltare pe DJ 202E, la Obrejița

Lucrări pregătitoare pentru asfaltare pe DJ 202E, la Obrejița

Lucrări în plină desfășurare pe drumul județean 202 E (limită județ Buzău – Voetin – Sihlea – Obrejița – Tâmboești cu conectivitate directă la reţeaua TEN-T), la Obrejița, unde se toarnă stratul de balast reciclat, lucrări pregătitoare în vederea asfaltării. Președintele Consiliului Județean Vrancea, Cătălin Toma, a fost astăzi la …
Citește mai mult
Locuri de munca vacante, la data de 21.10.2021

Locuri de munca vacante, la data de 21.10.2021

Oferta locurilor de munca vacante, la data de 21.10.2021 În data de 21.10.2021, au fost declarate de către agenții economici 123 de locuri de muncă vacante în județul Vrancea. Pentru detalii suplimentare vă rugăm sa accesați pagina de web https://www.anofm.ro/?agentie=Vrancea&page=0, sau puteți solicita detalii la numerele de telefon 0237/224677, 0237/224678. (email: …
Citește mai mult

ANUNȚ IMPORTANT !

În intervalul 25 octombrie - 10 noiembrie 2021, accesul persoanelor în incinta Consiliului Județean Vrancea (cu excepția angajaților) este permis doar celor care:

  1. fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, fapt ce poate fi dovedit prin scanarea codului QR;
  2. prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore;
  3. se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, fapt dovedit prin adeverință de la medicul de familie sau document emis de Direcția de Sănătate Publică.

În cazul persoanelor fizice provenite din state ale căror autorităţi nu emit certificate digitale ale Uniunii Europene privind COVID-19 sau documente compatibile cu aceste certificate,
dovada se face prin intermediul unui document, pe suport hârtie sau în format electronic, care să ateste vaccinarea, testarea sau vindecarea de infecţia cu virusul SARS-CoV-2.

Nota: Documentele verificate nu se păstrează în sistemul de date al Consiliului Județean Vrancea, ele fiind returnate persoanelor verificate. 

Cererile, petitiile si orice alte documente sau informatii pot fi solicitate telefonic:

Sau in scris la:

Modalitatea de depunere online a documentelor poate fi accesată la linkul https://cjvrancea.ro/modalitatea-de-depunere-a-documentelor-online

Vă mulțumim pentru înțelegere!