Noutati

Înapoi
imagine de fundal

Reprezentanții CNAIR au prezentat astăzi la CJ Vrancea, traseele luate în calcul pentru realizarea drumului de mare viteză (autostradă): Buzău – Focșani și Focșani-Bacău

Astăzi, 13 august 2019, reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere au prezentat autorităților județene vrâncene mai multe variante a drumului expres de mare viteza(autostradă) Buzău-Focșani și Focșani-Bacău în vederea identificării traseului cel mai convenabil pentru realizarea celor două tronsoane.

La întâlnirea ce a avut loc la Sala Mare de Ședințe, din cadrul Consiliului Județean Vrancea, au fost prezenți cei doi vicepreședinți ai Consiliului Județean Vrancea, doi reprezentanți ai CNAIR, proiectantul contractant, o parte dintre primarii unităților administrative pe unde ar urma să treacă drumul de mare viteză, reprezentanți ai APM, MapN, ANIF, Secției de Drumuri Naționale, SGA, ISU și alți șefi de servicii deconcentrate. Lucrarea se află la acest moment, în faza de elaborare a studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic și urmează a fi finalizată până în noiembrie 2020. Aceasta beneficiază de finanțare nerambursabilă alocată în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020.

În cadrul discuțiilor reprezentanții CNAIR au prezentat mai multe variante ale drumului expres de mare viteză (autostradă) Buzău-Focșani și Focșani-Bacău, în vederea identificării traseului cel mai convenabil pentru realizarea celor două tronsoane. Tronsonul Buzău-Focșani ar urma să aibă o lungime de 72 de kilometri, valoarea contractului de elaborare a studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic este de 13.933.291,10 lei fără TVA, iar durata acestuia este de 24 de luni. Al doilea tronson Focșani- Bacău ar urma să aibă o lungime de 110 km, valoarea contractului de elaborare a studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic este de 20.123.408,52 lei fără TVA, iar durata acestuia fiind de 24 luni.

Obiectul principal al proiectului este îmbunătățirea condițiilor de circulație la nivel de rețea rutieră națională de transport, inclusiv sub aspect de siguranță rutieră, reducerea emisiilor poluante, reducerea costurilor de operare, răspunzând astfel cerințelor de dezvoltare economică concretizate prin adaptarea rețelei rutiere naționale la cererea reală de transport.

În următoarea perioadă, toți cei prezenți la întâlnire vor trebui să vină cu propuneri pentru a alege cea mai fiabilă variantă de traseu pentru drumul de mare viteză.

 

Biroul de Presă al Consiliului Județean Vrancea

Convocarea Consiliului Judeţean Vrancea în ședință ordinară în data de 4 aprilie 2023, ora 09.00

Convocarea Consiliului Judeţean Vrancea în ședință ordinară în data de 4 aprilie 2023, ora 09.00

Ordinea de zi a ședinței ordinare a Consiliului Județean Vrancea din 4 aprilie 2023, ora 09.00
Citește mai mult
Lansarea Programelor Rabla Clasic și Rabla Plus 2023

Lansarea Programelor Rabla Clasic și Rabla Plus 2023

Începând din 24 martie 2023, ora 10:00, persoanele fizice se pot adresa producătorilor validați, în vederea îndeplinirii formalităților de înscriere în cadrul Programelor Rabla Clasic și Rabla Plus, iar persoanele juridice pot încărca în aplicația informatică documentele necesare participării în cadrul celor două programe. Bugetul alocat Programului Rabla Clasic 2023 …
Citește mai mult
Cătălin Toma în plenul Congresului Puterilor Locale şi Regionale din Europa: ”România merită respect!”

Cătălin Toma în plenul Congresului Puterilor Locale şi Regionale din Europa: ”România merită respect!”

Președintele Consiliului Județean Vrancea, Cătălin Toma, a avut astăzi o intervenție în sesiunea plenară a Congresului Puterilor Locale şi Regionale din Europa, de la Strasbourg, în calitate de președinte al delegației României, pe tema Raportului privind implementarea prevederilor Cartei Europene a Autonomiei Locale în România, realizat de raportorii europeni în …
Citește mai mult