19 noiembrie 2018
Informare
Referitor la procedura de atribuire a acordului cadru de servicii având ca obiect Combaterea poleiului şi deszăpezire pe drumurile judeţene din administrarea Consiliului Judeţean Vrancea.
În vederea respectării obligațiilor legale cu privire la întreținerea drumurilor pe timpul iernii, Consiliului Județean Vrancea, în calitate de administrator al drumurilor județene, a demarat, încă din data de 27.06.2018, licitația deschisă prin publicarea pe platforma SEAP (Sistem Electronic de Achiziții Publice), a documentației de atribuire (caiet de sarcini, formulare, model de contract, instrucțiuni pentru ofertanți, document unic de achiziție european), aceasta făcând obiectul verificării de către Agenția Națională pentru Achiziții Publice – ANAP.
În perioada 27.06.2018 – 05.10.2018, aceasta a fost respinsă de patru ori de către ANAP pe motive vizând aspecte de interpretare ale documentației de atribuire. De asemenea, la nivelul ANAP există întârzieri majore în ceea ce privește verificarea și validarea documentațiilor de atribuire, generate de numărul ridicat de proceduri demarate de autoritățile contractante naționale, situație care a contribuit la întârzierea validării documentației.
Anunțul de participare nr. CN1005032 din 11.10.2018, pentru atribuiea acordului cadru, a fost publicat pe platforma SEAP și ulterior în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, iar data limită pentru depunerea ofertelor este stabilită pe 15.11.2018, ora 15:00.
Consiliul Județean Vrancea, în calitate de administrator al rețelei de drumuri județene, a depus diligențele necesare în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare, pentru a asigura desfășurarea circulației în condiții de siguranță pentru participanții la trafic care tranzitează județul Vrancea, atât pe timp de vară, cât și pe timp de iarnă, existând, cu toate acestea, factori independenți de voința și atribuțiile acestuia care conduc la situații nedorite.
Biroul de Presă al Consiliului Județean Vrancea
Citește și: