Anunturi

Înapoi
imagine de fundal

Consultare a pieței în vederea stabilirii materialelor de promovare ale județului Vrancea și a conceptului grafic pentru realizarea acestora.

Consultare a pieței în vederea stabilirii materialelor de promovare ale județului Vrancea și a conceptului grafic pentru realizarea acestora

Autoritatea contractantă
Nume și adresă

Denumire oficială : Unitatea Administrativ Teritorială Județul Vrancea

Adresă : Str. Dimitrie Cantemir nr. 1

Localitate: Focșani

Cod poștal :  620090

Țară: România

Email: contact@cjvrancea.ro

Telefon 0040.237.213.057

Fax 0040.237.212.228

Obiect consultare

Unitatea Administrativ Teritorială Județul Vrancea efectuaează o consultare a pieței în vederea stabilirii materialelor de promovare ale județului Vrancea și a conceptului grafic pentru realizarea acestora.


Descrierera necesității

UAT Județul Vrancea lansează acestă consultare a pieței din dorința de a alege cele mai atractive și eficiente din punct de vedere al raportului calitate-preț materiale de promovare a Județului Vrancea.

Judeţul Vrancea, supranumit şi „Ţara Viei şi Vinului”, este o vatră străveche a etnografiei şi folclorului românesc şi a unor valori culturale remarcabile, care deţine un peisaj pitoresc în care sunt ocrotite monumentele naturii de o frumuseţe aparte. Atracţiile Vrancei includ peisaje minunate, lăcaşuri religioase, aşezăminte de cultură, tradiţii vechi păstrate cu sfinţenie, vinuri alese care rotunjesc gustul si miresmele bucatelor specifice. Dar Vrancea nu reprezintă doar tradiții și cultură, ci și un adevărat leagăn al istoriei României, pe aceste meleaguri fiind înfăptuită Unirea de la 1859 și s-au desfășurat cele mai importante bătălii încununate de succes din timpul Primului Război Mondial.

Realizarea acestui set de materiale de promovare vine din dorința de a atrage investitori în județul Vrancea, dar și de a promova regiunea ca atracție turistică.

Aspecte supuse consultării

Tipul de materiale de promovare ale județului Vrancea, inclusiv specificațiile tehnice
Conceptul grafic al materialelor de promovare

Data limită transmitere propuneri

28 februarie 2018

Data limită consultare

9 martie 2018

Modalitate desfășurare

Operatorii economici interesați vor transmite ofertele electronic la adresa de email achizitii@cjvrancea.ro, iar o mostră a materialelor de promovare ale județului Vrancea vor fi depuse la registratura Consiliului Județean Vrancea din Focșani, str. Dimitrie Cantemir nr. 1 până la data de 28 februarie 2018, ora 12.00.

Informații suplimentare pot fi obținute la adresa de email achizitii@cjvrancea.ro

RASPUNS SOLICITARE DE CLARIFICARE

Vrancea – Viziune – Viiitor

Vrancea – Viziune – Viiitor

Viitorul este al tinerei generații pasionată de tehnologie, inovare și creativitate, iar noi o susținem din toată inima! Consiliul Județean Vrancea sprijină în calitate de partener organizarea concursului First Tech Challenge (FTC), cel mai mare program educațional de robotică din România pentru elevii de liceu. Astăzi, la Muzeul Viei și …
Citește mai mult
Informare – finanțare a Consiliului european pentru inovare pentru IMM-uri și start-ups-urilor de inovare

Informare – finanțare a Consiliului european pentru inovare pentru IMM-uri și start-ups-urilor de inovare

Comisia europeană, prin adoptarea Programului de lucru anual 2025 al « Consiliului european pentru inovare » (CEI/EIC), anunţă deschiderea unei finanţări care vizează IMM-urile şi start-ups-urile inovatoare europene. Consiliul european pentru inovare a fost lansat în martie 2021 ca noutate în cadrul programului « Orizont Europa », după un proiect-pilot care s-a derulat în perioada 2018-2020. …
Citește mai mult
Informare – finanțare a programului Europa creativă – sectorul muzical

Informare – finanțare a programului Europa creativă – sectorul muzical

Comisia europeană anunţă deschiderea unei finanţări a programului “Europa creativă” destinată sectorului muzical european.  Titlul cererii : “Music Moves Europe” Context: Inițiativa “Music Moves Europe” promovează un sector muzical european divers, competitiv, inovator și durabil. Acest sector se află încă într-o perioadă de redresare în urma pandemiei COVID-19, confruntându-se cu provocări …
Citește mai mult