Noutati

Înapoi
imagine de fundal

Consiliul Județean Vrancea a alocat 1 milion de lei pentru Spitalul Județean de Urgență ”Sf. Pantelimon” Focșani

Consiliul Județean Vrancea s-a întrunit astăzi într-o ședință ordinară pentru a dezbate mai multe proiecte de hotărâri incluse pe ordinea de zi.

Un proiect de hotărâre important adoptat cu unanimitate de voturi de consilierii județeni este cel referitor la aprobarea rectificării bugetare a județului Vrancea pe anul 2020, prin care a fost alocată suma de 1 milion de lei pentru Spitalul Județean de Urgență ”Sf. Pantelimon”, pentru acoperirea cheltuielilor materiale până la sfârșitul anului 2020.

Președintele Cătălin Toma a spus în cadrul ședinței că a inițiat acest proiect de hotărâre pentru că sănătatea vrâncenilor este prioritară, mai ales în contextul stării de alertă cauzată de epidemia de coronavirus și că va solicita conducerii Spitalului Județean o detaliere exactă a cheltuielilor efectuate din suma alocată astăzi prin hotărâre de Consiliu Județean.

”Prioritatea noastră este sănătatea vrâncenilor, iar această rectificare este în interesul oamenilor, dat fiind și starea de alertă, am decis să nu lăsăm descoperit spitalul, un spital care este al nostru, al tuturor”, a spus președintele Consiliului Județean Vrancea, care a menționat că la viitoarea ședință va fi invitată și conducerea Spitalului Județean, pentru a veni cu detalierea cheltuielilor și cu justificările legale de rigoare.

Tot în cadrul ședinței de astăzi, plenul CJ Vrancea a adoptat și două proiecte de investiții, referitoare la: aprobarea documentației tehnico-economice pentru obiectivul de investiție ”Reabilitare pod din beton armat peste râul Putna pe DJ 204 G în comuna Vulturu, sat Boțârlău” și aprobarea documentației tehnico-economice pentru obiectivul de investiție ,,Modernizare DJ 204 D sector Suraia-Vulturu km. 17+850-km. 26+000, L=8,15, LOT I, sector Maluri– Maluri, km. 35+600 – km. 37+000, L=1,40 km., LOT II”.

De asemenea, legislativul județean este completat de astăzi cu alți doi noi consilieri județeni care au depus jurământul: Stroie Gheorghe (PLUS) și Vasilache Florin Jan (PNL). Aceștia i-au înlocuit pe Liviu Bostan și Alexandru Ciprian Epure, care au renunțat la mandate din motive de incompatibilitate, activând în prezent în alte instituții.

 

Biroul de Presă al Consiliului Județean Vrancea

Campus industrial și rezidențial UMB la Adjud – proiect strategic avizat de Consiliul Județean Vrancea

Campus industrial și rezidențial UMB la Adjud – proiect strategic avizat de Consiliul Județean Vrancea

Președintele Consiliului Județean Vrancea, Nicușor Halici, a prezidat joi, 11 septembrie 2025, ședința Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism, în cadrul căreia au fost aprobate documentații esențiale pentru dezvoltarea județului. Cel mai important proiect analizat și avizat este Planul Urbanistic Zonal pentru Campusul industrial și rezidențial UMB la …
Citește mai mult
Locuri de muncă vacante la data de 11 septembrie 2025 în Județul Vrancea 

Locuri de muncă vacante la data de 11 septembrie 2025 în Județul Vrancea 

La data de 11.09.2025 au fost declarate de către agenții economici 182 locuri de muncă vacante în județul Vrancea. Pentru detalii suplimentare vă rugăm să accesați pagina www.anofm.ro sau la telefon 0237/224677, 0237/224678. (email: ajofm.vn@anofm.gov.ro, vrancea@anofm.gov.ro) Click aici – Locuri de muncă vacante 
Citește mai mult
ANUNȚ SELECȚIE PARTENERI – OPERATORI ECONOMICI în vederea extinderii Consorțiului pentru învăţământ dual Vrancea

ANUNȚ SELECȚIE PARTENERI – OPERATORI ECONOMICI în vederea extinderii Consorțiului pentru învăţământ dual Vrancea

Consiliul Județean Vrancea prelungește termenul pentru depunerea documentelor de intenție pentru operatorii economici interesați să adere la consorțiul pentru învățământ dual, până la data de 3 octombrie 2025, în vederea asigurării unei participări reale și eficiente la procesul de extindere a consorțiului. ANUNȚ SELECȚIE PARTENERI – OPERATORI ECONOMICI în vederea extinderii Consorțiului pentru învăţământ …
Citește mai mult