06 iunie 2019
Comunicat de presa
În ultimele zile o anumită parte din mass-media a tratat cu subiectivism și lipsă de profesionalism decizia Companiei Naționale de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră (CNAIR) de a înființa, la Focșani, o Direcție Regională de Drumuri și Poduri.
Dincolo de faptul că acuzele de genul ”Primul-ministru i-a făcut lui Oprișan Direcție Regională de Drumuri și Poduri” sunt absolut stupide și lipsite de temei real, ele arată o lipsă totală de viziune în ceea ce privește dezvoltarea durabilă.
Fără doar și poate, Vrancea este unul dintre cele mai importante noduri rutiere și feroviare din Moldova căci unește nu doar Moldova de București, ci și Moldova de Ardeal și Dobrogea. Aici există cele mai vechi noduri feroviare din România și, după finalizarea DN 2 D Focșani – Ojdula – Târgu Secuiesc, putem afirma cu tărie că avem cel mai important nod rutier din Moldova.
Din această perspectivă, se impunea înființarea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri care să poată gestiona și administra mai eficient drumurile naționale care străbat regiunea de la Nord la Sud, dar și de la Vest la Est. Faptul că o astfel de structură nu a existat până acum în regiune nu face cinste nimănui, iar decizia Companiei Naționale de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră de a se reforma și de a crea structuri mai eficiente nu poate fi decât una salutară.
În calitate de Președinte al Consiliului Județean Vrancea sunt încrezător că drumurile naționale din județele Vrancea, Buzău, Brăila, Galați și Vaslui vor fi, pe viitor, mult mai bine gestionate, cu un trafic normal și cu incidente cât mai puține.
Marian Oprișan,
Președintele
Consiliului Județean Vrancea
Citește și: