Oportunitati

Înapoi
imagine de fundal

Cea de-a doua cerere de propuneri de proiecte a initiativei “Impact EdTech” privind scoala la distanta

DG CONNECT din cadrul Comisiei Europene a deschis o finantare destinata IMM-urilor si start-up-urilor orientate catre educatia digitala si noile tehnologii specifice pentru a dezvolta raspunsuri la provocarile majore aduse de criza sanitara datorata Covid-19.

Titlul finantarii: „Cea de-a doua cerere de propuneri de proiecte a initiativei “Impact EdTech” privind scoala la distanta

Context:

MPACT EdTech este un program de 6 milioane EUR cofinantat de Comisia Europeana pentru a stimula inovatia în educatie în toata Europa.

IMPACT EdTech cauta start-up-uri/IMM-uri care sa abordeze unele dintre problemele majore cu care s-au confruntat profesorii în timpul crizei COVID19 din punct de vedere al procesului educational si sa ofere solutii inovatoare care sa poata fi puse în aplicare de catre acestia în timpul proiectului-pilot ce se va desfasura în scoli începând cu luna octombrie 2020.
Pâna la 12 start-up-uri/IMM-uri selectate vor avea sansa de a participa la programul de accelerare specific IMPACT EdTech de 5 luni „Scolarizare la distanta”, în timpul caruia le va fi acordat sprijin pentru implementarea solutiilor propuse în scoli si pe piata.

Impact EdTech ofera o suma forfetara fixa de pâna la 110.000 €/EdTech Trial, incluzând pâna la 20.000 € pentru expertiza în afaceri si educatie, bazata pe vouchere si resurse specializate pentru solicitantii de succes (evaluati favorabil pentru participare la program). Participantii selectati vor fi invitati la o tabara de pregatire intensiva de 3 zile la Madrid, în functie de evolutia situatiei Covid19, si vor beneficia de sesiuni de mentorat online si formare a cadrelor didactice privind solutiile potrivite dezvoltate de start-up-uri.
De asemenea, fiecare solutie selectata va fi testata de profesori si practicieni din trei tari diferite ale UE, din medii educationale reale, pentru a se colecta feedback-ul cu privire la implementarea lor din punct de vedere pedagogic.

 

Eligibilitate: IMM-uri si start-up-uri cu o echipa condusa de cel putin doi membri cu norma întreaga, cu abilitati complementare de afaceri (vânzari si financiare), pedagogice (experienta în domeniul educational, nu neaparat predare) si tehnice (dezvoltarea tehnologiei) din state participante la programul european „Orizont 2020”.

Data de depunerea a aplicatiilor: 3 septembrie 2020

Toate detaliile în ghidul solicitantului: https://accelerator.isdi.education/wp-content/uploads/2020/07/IMPACTEdTech_GuideforApplicants_RemoteSchooling.pdf

Sursa de informare: https://www.impactedtech.eu/impact-edtech/remote-schooling/

Anunț de recrutare antreprenori sociali pentru proiectul “Susținerea înființării întreprinderilor sociale în regiunile Sud-Est și Centru”

Anunț de recrutare antreprenori sociali pentru proiectul “Susținerea înființării întreprinderilor sociale în regiunile Sud-Est și Centru”

Asociația Viitor pentru Femei, împreună cu Centrul de Dezvoltare SMART și Asociația ROPAM, derulează proiectul “Susținerea înființării întreprinderilor sociale în regiunile Sud-Est și Centru”. Obiectivul acestuia constă în promovarea unei ocupări sustenabile și de calitate a forței de muncă prin sprijinirea a 132 de persoane aflate în căutarea unui loc …
Citește mai mult
Fonduri europene disponibile, în cadrul  programului „Cetățeni, egalitate, drepturi și valori”

Fonduri europene disponibile, în cadrul programului „Cetățeni, egalitate, drepturi și valori”

Cerere de propuneri ⇒ Finantare 2025 a programului CERV, cerere de propuneri de proiecte pentru retele de orase Agenţia executivă europeană pentru cultură şi educaţie (EACEA) de la Bruxelles, prin mandatul de gestiune primit din partea Comisiei europene, a deschis finanţarea 2025 a programului european “CERV – Cetăţeni, Egalitate, Drepturi şi …
Citește mai mult
Ședinţă ordinară în data de 30 ianuarie 2025, ora 15.00

Ședinţă ordinară în data de 30 ianuarie 2025, ora 15.00

Ordinea de zi a Ședinţei ordinare din data de 30 ianuarie 2025, ora 15.00
Citește mai mult