Oportunitati

Înapoi
imagine de fundal

Beneficiarii PNDR 2020 nu trebuie să mai prezinte Cazierul Fiscal la depunerea cererilor de finanțare

Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) a încheiat recent cu Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) un Protocol de colaborare pentru aderarea la serviciile sistemului informatic PatrimVen, prin care experții AFIR pot accesa online informații privind Cazierul Fiscal al beneficiarilor investițiilor finanțate prin intermediul Programului Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 (PNDR 2020).

Astfel, prin interogarea bazei de date a ANAF, experții AFIR de la nivel central și regional pot interoga direct sistemul informatic PatrimVen și pot obține o serie de documente fiscale, astfel încât beneficiarii proiectelor finanțate prin PNDR 2020 nu trebuie să mai prezinte următoarele documente: certificate care să ateste lipsa datoriilor fiscale restante, situaţiile financiare (bilanţ – formularul 10, cont de profit și pierderi – formularul 20, formularele 30 și 40), declaraţia de inactivitate sau declaraţii fiscale privind veniturile realizate, înregistrate la Administrația Financiară (formularul 200, 221, 220).

Precizăm că aceste documente sunt verificate de către AFIR pentru toate submăsurile de investiții sau cele cu sprijin forfetar, la depunerea cererii de finanțare sau la momentul semnării contractului de finanțare, în vederea analizării respectării condițiilor minime obligatorii pentru acordarea sprijinului din fondurile europene pentru agricultură și dezvoltare rurală.

Semnarea acestui acord între cele două instituții se înscrie în seria simplificărilor procedurale și administrative aplicate de AFIR menite să reducă birocrația în procesul de accesare și de implementare a fondurilor europene și, mai ales, să mute povara administrativă dinspre beneficiari către Agenție. Toate aceste demersuri de simplificare reprezintă o preocupare permanentă la nivelul AFIR, cu scopul de a veni constant în sprijinul solicitanților și beneficiarilor fondurilor europene gestionate de către AFIR.

Campus industrial și rezidențial UMB la Adjud – proiect strategic avizat de Consiliul Județean Vrancea

Campus industrial și rezidențial UMB la Adjud – proiect strategic avizat de Consiliul Județean Vrancea

Președintele Consiliului Județean Vrancea, Nicușor Halici, a prezidat joi, 11 septembrie 2025, ședința Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism, în cadrul căreia au fost aprobate documentații esențiale pentru dezvoltarea județului. Cel mai important proiect analizat și avizat este Planul Urbanistic Zonal pentru Campusul industrial și rezidențial UMB la …
Citește mai mult
Locuri de muncă vacante la data de 11 septembrie 2025 în Județul Vrancea 

Locuri de muncă vacante la data de 11 septembrie 2025 în Județul Vrancea 

La data de 11.09.2025 au fost declarate de către agenții economici 182 locuri de muncă vacante în județul Vrancea. Pentru detalii suplimentare vă rugăm să accesați pagina www.anofm.ro sau la telefon 0237/224677, 0237/224678. (email: ajofm.vn@anofm.gov.ro, vrancea@anofm.gov.ro) Click aici – Locuri de muncă vacante 
Citește mai mult
ANUNȚ SELECȚIE PARTENERI – OPERATORI ECONOMICI în vederea extinderii Consorțiului pentru învăţământ dual Vrancea

ANUNȚ SELECȚIE PARTENERI – OPERATORI ECONOMICI în vederea extinderii Consorțiului pentru învăţământ dual Vrancea

Consiliul Județean Vrancea prelungește termenul pentru depunerea documentelor de intenție pentru operatorii economici interesați să adere la consorțiul pentru învățământ dual, până la data de 3 octombrie 2025, în vederea asigurării unei participări reale și eficiente la procesul de extindere a consorțiului. ANUNȚ SELECȚIE PARTENERI – OPERATORI ECONOMICI în vederea extinderii Consorțiului pentru învăţământ …
Citește mai mult