Oportunitati

Înapoi
imagine de fundal

Activitatea AFIR se desfășoară la capacitate normală în situația stării de urgență și permite implementarea fără sincope a proiectelor finanțate prin PNDR 2020

Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale funcționează la capacitatea normală atât la nivel central, cât și la nivel regional și județean, în condițiile prelungirii stării de urgență pe teritoriul României, fiind la dispoziția solicitanților și beneficiarilor finanțărilor acordate prin Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 (PNDR 2020), prin intermediul mijloacelor de comunciare electronică, pentru a asigura implementarea proiectelor și efectuarea plăților.

Sistemul informatic al AFIR permite parcurgerea tuturor etapelor procedurale, de la depunerea on-line a cererii de finanțare, la contractarea proiectului, la solicitarea de informații suplimentare, la depunerea contestațiilor, la avizarea dosarelor de achiziții și până la autorizarea cererilor de plată depuse de beneficiari. Nivelul de digitalizare al AFIR asigură derularea fără sincope a tuturor fluxurilor de lucru în mediul online. Totodată, sistemul informatic utilizează semnătura electronică pe toate documentele solicitate, semnătură electronică pe care AFIR o folosește în relația cu beneficiarii săi încă din 2018.

Reamintim că pentru a veni în întâmpinarea beneficiarilor PNDR 2020 și pentru a evita cele câteva situații în care nu era posibilă încărcarea online a documentelor, AFIR a implementat o soluție alternativă de transmitere a documentelor bazată pe tehnologia Cloud. Astfel, niciun beneficiar al unei investiții PNDR nu mai trebuie să se deplaseze la sediile structurilor teritoriale ale AFIR, eliminând un risc sanitar inerent acestei perioade deosebite pe care o traversăm.

În condițiile prelungirii stării de urgență din țară, comunicarea Agenției și relațiile cu publicul continuă să se desfășoare exclusiv în mediul on-line prin intermediul adreselor de e-mail relatii.publice@afir.info (petiții generale/ solicitanți PNDR) și cabinet@afir.info (pentru comunicare instituțională), prin intermediul telefonului 031 – 860 27 47 (sau la numerele de telefon ale structurilor teritoriale ale AFIR), prin servicii de curierat la adresa Str. Știrbei Voda, nr. 43, Sector 1, București (sau la adresele poștale ale structurilor teritoriale ale AFIR) și prin pagina oficială de Facebook a Agenției. Datele de contact ale Oficiilor Județene și ale Centrelor Regionale ale AFIR sunt disponibile pe pagina web a AFIR, www.afir.info, la secțiunea Structuri Teritoriale.

Şedinţa extraordinară în data de 29 octombrie 2021, ora 12,00

Şedinţa extraordinară în data de 29 octombrie 2021, ora 12,00

Proiectul Ordinii de zi a şedinţei extraordinare din data de 29 octombrie 2021, ora 12,00 
Citește mai mult
DGASPC Vrancea se mută într-un nou sediu, începând de luni, 1 noiembrie 2021

DGASPC Vrancea se mută într-un nou sediu, începând de luni, 1 noiembrie 2021

Începând cu data de 1 noiembrie 2021 Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Vrancea va funcționa într-un nou sediu, situat în Focșani, pe Strada 8 Martie nr.1. În noul sediu își vor desfășura activitatea și structuri precum Serviciul de Evaluare Complexă a Copilului, Centrul Comunitar, sau Serviciul de …
Citește mai mult
DGASPC Vrancea a scos la concurs 15 posturi de asistenți sociali și medicali, medic specialist, psiholog, infirmiere și îngrijitori

DGASPC Vrancea a scos la concurs 15 posturi de asistenți sociali și medicali, medic specialist, psiholog, infirmiere și îngrijitori

ANUNȚ Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC) Vrancea, instituție aflată în subordinea Consiliului Județean, a scos la concurs 15 posturi (medic specialist, asistenți sociali și medicali, psiholog,  infirmiere și îngrijitori), la Direcția Protecția Copilului, Serviciul Management de Caz pentru Protecția de Tip Rezidențial, Serviciul de Evaluare Complexă …
Citește mai mult