Oportunitati

Înapoi
imagine de fundal

Activitatea AFIR se desfășoară la capacitate normală în situația stării de urgență și permite implementarea fără sincope a proiectelor finanțate prin PNDR 2020

Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale funcționează la capacitatea normală atât la nivel central, cât și la nivel regional și județean, în condițiile prelungirii stării de urgență pe teritoriul României, fiind la dispoziția solicitanților și beneficiarilor finanțărilor acordate prin Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 (PNDR 2020), prin intermediul mijloacelor de comunciare electronică, pentru a asigura implementarea proiectelor și efectuarea plăților.

Sistemul informatic al AFIR permite parcurgerea tuturor etapelor procedurale, de la depunerea on-line a cererii de finanțare, la contractarea proiectului, la solicitarea de informații suplimentare, la depunerea contestațiilor, la avizarea dosarelor de achiziții și până la autorizarea cererilor de plată depuse de beneficiari. Nivelul de digitalizare al AFIR asigură derularea fără sincope a tuturor fluxurilor de lucru în mediul online. Totodată, sistemul informatic utilizează semnătura electronică pe toate documentele solicitate, semnătură electronică pe care AFIR o folosește în relația cu beneficiarii săi încă din 2018.

Reamintim că pentru a veni în întâmpinarea beneficiarilor PNDR 2020 și pentru a evita cele câteva situații în care nu era posibilă încărcarea online a documentelor, AFIR a implementat o soluție alternativă de transmitere a documentelor bazată pe tehnologia Cloud. Astfel, niciun beneficiar al unei investiții PNDR nu mai trebuie să se deplaseze la sediile structurilor teritoriale ale AFIR, eliminând un risc sanitar inerent acestei perioade deosebite pe care o traversăm.

În condițiile prelungirii stării de urgență din țară, comunicarea Agenției și relațiile cu publicul continuă să se desfășoare exclusiv în mediul on-line prin intermediul adreselor de e-mail relatii.publice@afir.info (petiții generale/ solicitanți PNDR) și cabinet@afir.info (pentru comunicare instituțională), prin intermediul telefonului 031 – 860 27 47 (sau la numerele de telefon ale structurilor teritoriale ale AFIR), prin servicii de curierat la adresa Str. Știrbei Voda, nr. 43, Sector 1, București (sau la adresele poștale ale structurilor teritoriale ale AFIR) și prin pagina oficială de Facebook a Agenției. Datele de contact ale Oficiilor Județene și ale Centrelor Regionale ale AFIR sunt disponibile pe pagina web a AFIR, www.afir.info, la secțiunea Structuri Teritoriale.

Anunț de recrutare antreprenori sociali pentru proiectul “Susținerea înființării întreprinderilor sociale în regiunile Sud-Est și Centru”

Anunț de recrutare antreprenori sociali pentru proiectul “Susținerea înființării întreprinderilor sociale în regiunile Sud-Est și Centru”

Asociația Viitor pentru Femei, împreună cu Centrul de Dezvoltare SMART și Asociația ROPAM, derulează proiectul “Susținerea înființării întreprinderilor sociale în regiunile Sud-Est și Centru”. Obiectivul acestuia constă în promovarea unei ocupări sustenabile și de calitate a forței de muncă prin sprijinirea a 132 de persoane aflate în căutarea unui loc …
Citește mai mult
Fonduri europene disponibile, în cadrul  programului „Cetățeni, egalitate, drepturi și valori”

Fonduri europene disponibile, în cadrul programului „Cetățeni, egalitate, drepturi și valori”

Cerere de propuneri ⇒ Finantare 2025 a programului CERV, cerere de propuneri de proiecte pentru retele de orase Agenţia executivă europeană pentru cultură şi educaţie (EACEA) de la Bruxelles, prin mandatul de gestiune primit din partea Comisiei europene, a deschis finanţarea 2025 a programului european “CERV – Cetăţeni, Egalitate, Drepturi şi …
Citește mai mult
Ședinţă ordinară în data de 30 ianuarie 2025, ora 15.00

Ședinţă ordinară în data de 30 ianuarie 2025, ora 15.00

Ordinea de zi a Ședinţei ordinare din data de 30 ianuarie 2025, ora 15.00
Citește mai mult