Opportunità

Indietro
imagine de fundal

Cea de-a doua cerere de propuneri de proiecte a initiativei “Impact EdTech” privind scoala la distanta

DG CONNECT din cadrul Comisiei Europene a deschis o finantare destinata IMM-urilor si start-up-urilor orientate catre educatia digitala si noile tehnologii specifice pentru a dezvolta raspunsuri la provocarile majore aduse de criza sanitara datorata Covid-19.

Titlul finantarii: „Cea de-a doua cerere de propuneri de proiecte a initiativei “Impact EdTech” privind scoala la distanta

Context:

MPACT EdTech este un program de 6 milioane EUR cofinantat de Comisia Europeana pentru a stimula inovatia în educatie în toata Europa.

IMPACT EdTech cauta start-up-uri/IMM-uri care sa abordeze unele dintre problemele majore cu care s-au confruntat profesorii în timpul crizei COVID19 din punct de vedere al procesului educational si sa ofere solutii inovatoare care sa poata fi puse în aplicare de catre acestia în timpul proiectului-pilot ce se va desfasura în scoli începând cu luna octombrie 2020.
Pâna la 12 start-up-uri/IMM-uri selectate vor avea sansa de a participa la programul de accelerare specific IMPACT EdTech de 5 luni „Scolarizare la distanta”, în timpul caruia le va fi acordat sprijin pentru implementarea solutiilor propuse în scoli si pe piata.

Impact EdTech ofera o suma forfetara fixa de pâna la 110.000 €/EdTech Trial, incluzând pâna la 20.000 € pentru expertiza în afaceri si educatie, bazata pe vouchere si resurse specializate pentru solicitantii de succes (evaluati favorabil pentru participare la program). Participantii selectati vor fi invitati la o tabara de pregatire intensiva de 3 zile la Madrid, în functie de evolutia situatiei Covid19, si vor beneficia de sesiuni de mentorat online si formare a cadrelor didactice privind solutiile potrivite dezvoltate de start-up-uri.
De asemenea, fiecare solutie selectata va fi testata de profesori si practicieni din trei tari diferite ale UE, din medii educationale reale, pentru a se colecta feedback-ul cu privire la implementarea lor din punct de vedere pedagogic.

 

Eligibilitate: IMM-uri si start-up-uri cu o echipa condusa de cel putin doi membri cu norma întreaga, cu abilitati complementare de afaceri (vânzari si financiare), pedagogice (experienta în domeniul educational, nu neaparat predare) si tehnice (dezvoltarea tehnologiei) din state participante la programul european „Orizont 2020”.

Data de depunerea a aplicatiilor: 3 septembrie 2020

Toate detaliile în ghidul solicitantului: https://accelerator.isdi.education/wp-content/uploads/2020/07/IMPACTEdTech_GuideforApplicants_RemoteSchooling.pdf

Sursa de informare: https://www.impactedtech.eu/impact-edtech/remote-schooling/

ANUNȚ PUBLIC

ANUNȚ PUBLIC

ANUNȚ PUBLICITAR - privind reluarea licitației publice deschisă cu preselecție, cu strigare, având ca obiect vânzarea de masă lemnoasă pe picior DOCUMENTAȚIE DE LICITAȚIE - CAIET DE SARCINI
Leggi di più
Președintele Nicușor Halici a participat la Forumul cooperării franco-române de la Aurillac

Președintele Nicușor Halici a participat la Forumul cooperării franco-române de la Aurillac

Președintele Consiliului Județean Vrancea, Nicușor Halici, a reprezentat județul Vrancea și Uniunea Națională a Consiliilor Județene din România la cea de-a VII-a ediție a Forumului de cooperare descentralizată Franța–România, desfășurat în perioada 15-16 septembrie 2025 la Aurillac, în Departamentul Cantal, Franța, sub motto-ul „Construim împreună o Europă a cetățenilor și …
Leggi di più
Campus industrial și rezidențial UMB la Adjud – proiect strategic avizat de Consiliul Județean Vrancea

Campus industrial și rezidențial UMB la Adjud – proiect strategic avizat de Consiliul Județean Vrancea

Președintele Consiliului Județean Vrancea, Nicușor Halici, a prezidat joi, 11 septembrie 2025, ședința Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism, în cadrul căreia au fost aprobate documentații esențiale pentru dezvoltarea județului. Cel mai important proiect analizat și avizat este Planul Urbanistic Zonal pentru Campusul industrial și rezidențial UMB la …
Leggi di più
[gtranslate]