Chancen

Zurück
imagine de fundal

Activitatea AFIR se desfășoară la capacitate normală în situația stării de urgență și permite implementarea fără sincope a proiectelor finanțate prin PNDR 2020

Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale funcționează la capacitatea normală atât la nivel central, cât și la nivel regional și județean, în condițiile prelungirii stării de urgență pe teritoriul României, fiind la dispoziția solicitanților și beneficiarilor finanțărilor acordate prin Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 (PNDR 2020), prin intermediul mijloacelor de comunciare electronică, pentru a asigura implementarea proiectelor și efectuarea plăților.

Sistemul informatic al AFIR permite parcurgerea tuturor etapelor procedurale, de la depunerea on-line a cererii de finanțare, la contractarea proiectului, la solicitarea de informații suplimentare, la depunerea contestațiilor, la avizarea dosarelor de achiziții și până la autorizarea cererilor de plată depuse de beneficiari. Nivelul de digitalizare al AFIR asigură derularea fără sincope a tuturor fluxurilor de lucru în mediul online. Totodată, sistemul informatic utilizează semnătura electronică pe toate documentele solicitate, semnătură electronică pe care AFIR o folosește în relația cu beneficiarii săi încă din 2018.

Reamintim că pentru a veni în întâmpinarea beneficiarilor PNDR 2020 și pentru a evita cele câteva situații în care nu era posibilă încărcarea online a documentelor, AFIR a implementat o soluție alternativă de transmitere a documentelor bazată pe tehnologia Cloud. Astfel, niciun beneficiar al unei investiții PNDR nu mai trebuie să se deplaseze la sediile structurilor teritoriale ale AFIR, eliminând un risc sanitar inerent acestei perioade deosebite pe care o traversăm.

În condițiile prelungirii stării de urgență din țară, comunicarea Agenției și relațiile cu publicul continuă să se desfășoare exclusiv în mediul on-line prin intermediul adreselor de e-mail relatii.publice@afir.info (petiții generale/ solicitanți PNDR) și cabinet@afir.info (pentru comunicare instituțională), prin intermediul telefonului 031 – 860 27 47 (sau la numerele de telefon ale structurilor teritoriale ale AFIR), prin servicii de curierat la adresa Str. Știrbei Voda, nr. 43, Sector 1, București (sau la adresele poștale ale structurilor teritoriale ale AFIR) și prin pagina oficială de Facebook a Agenției. Datele de contact ale Oficiilor Județene și ale Centrelor Regionale ale AFIR sunt disponibile pe pagina web a AFIR, www.afir.info, la secțiunea Structuri Teritoriale.

Consultare publică a Ghidului solicitantului pentru schema de ENERGIE

Consultare publică a Ghidului solicitantului pentru schema de ENERGIE

  Vă transmitem cel mai recent comunicat de presă privind publicarea în consultare publică a Ghidului solicitantului pentru schema de ENERGIE.   Pentru ușurința consultării materialului menționat, puteți accesa următorul link: Consultare publică Ghidul aferent Schemei de energie regenerabilă - Portalul AFIR - informații PS 2027 și depunere proiecte Online  
Lesen Sie mehr
Integrarea pe piața muncii a persoanelor din grupurile vulnerabile din mediul rural prin intreprinderi sociale

Integrarea pe piața muncii a persoanelor din grupurile vulnerabile din mediul rural prin intreprinderi sociale

Program: „Programul Incluziune și Demnitate Sociala 2021-2027“ Obiectiv specific: ESO4.1. Îmbunatațirea accesului la piața muncii și masuri de activare pentru toate persoanele aflate în cautarea unui loc de munca, în special pentru tineri, îndeosebi prin implementarea Garanței pentru tineret, pentru șomerii de lunga durata și grupurile defavorizate de pe piața …
Lesen Sie mehr
Sedinţă extraordinară în data de 22 noiembrie 2024, ora 12.00

Sedinţă extraordinară în data de 22 noiembrie 2024, ora 12.00

Ordinea de zi a Sedintei extraordinare din data de 22 noiembrie 2023, ora 12.00
Lesen Sie mehr
[gtranslate]