Chancen

Zurück
imagine de fundal

Activitatea AFIR se desfășoară la capacitate normală în situația stării de urgență și permite implementarea fără sincope a proiectelor finanțate prin PNDR 2020

Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale funcționează la capacitatea normală atât la nivel central, cât și la nivel regional și județean, în condițiile prelungirii stării de urgență pe teritoriul României, fiind la dispoziția solicitanților și beneficiarilor finanțărilor acordate prin Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 (PNDR 2020), prin intermediul mijloacelor de comunciare electronică, pentru a asigura implementarea proiectelor și efectuarea plăților.

Sistemul informatic al AFIR permite parcurgerea tuturor etapelor procedurale, de la depunerea on-line a cererii de finanțare, la contractarea proiectului, la solicitarea de informații suplimentare, la depunerea contestațiilor, la avizarea dosarelor de achiziții și până la autorizarea cererilor de plată depuse de beneficiari. Nivelul de digitalizare al AFIR asigură derularea fără sincope a tuturor fluxurilor de lucru în mediul online. Totodată, sistemul informatic utilizează semnătura electronică pe toate documentele solicitate, semnătură electronică pe care AFIR o folosește în relația cu beneficiarii săi încă din 2018.

Reamintim că pentru a veni în întâmpinarea beneficiarilor PNDR 2020 și pentru a evita cele câteva situații în care nu era posibilă încărcarea online a documentelor, AFIR a implementat o soluție alternativă de transmitere a documentelor bazată pe tehnologia Cloud. Astfel, niciun beneficiar al unei investiții PNDR nu mai trebuie să se deplaseze la sediile structurilor teritoriale ale AFIR, eliminând un risc sanitar inerent acestei perioade deosebite pe care o traversăm.

În condițiile prelungirii stării de urgență din țară, comunicarea Agenției și relațiile cu publicul continuă să se desfășoare exclusiv în mediul on-line prin intermediul adreselor de e-mail relatii.publice@afir.info (petiții generale/ solicitanți PNDR) și cabinet@afir.info (pentru comunicare instituțională), prin intermediul telefonului 031 – 860 27 47 (sau la numerele de telefon ale structurilor teritoriale ale AFIR), prin servicii de curierat la adresa Str. Știrbei Voda, nr. 43, Sector 1, București (sau la adresele poștale ale structurilor teritoriale ale AFIR) și prin pagina oficială de Facebook a Agenției. Datele de contact ale Oficiilor Județene și ale Centrelor Regionale ale AFIR sunt disponibile pe pagina web a AFIR, www.afir.info, la secțiunea Structuri Teritoriale.

Apel de proiecte pentru dotarea cabinetelor de medicină de familie

Apel de proiecte pentru dotarea cabinetelor de medicină de familie

Organizația Salvați Copiii România, cu sprijinul Fundației @OMV Petrom, lansează un nou apel de înscriere în cadrul programului național „Primul pas spre sănătate”, ajuns la ediția a III-a. 📦 60 de cabinete de medicină de familie din mediul rural vor fi dotate cu echipamente medicale esențiale, pentru a sprijini furnizarea …
Lesen Sie mehr
Locuri de muncă vacante la data de 19 iunie 2025 în Județul Vrancea

Locuri de muncă vacante la data de 19 iunie 2025 în Județul Vrancea

La data de 19.06.2025 au fost declarate de către agenții economici 210 locuri de muncă vacante în județul Vrancea. Pentru detalii suplimentare vă rugăm să accesați pagina www.anofm.ro sau la telefon 0237/224677, 0237/224678. (email: ajofm.vn@anofm.gov.ro, vrancea@anofm.gov.ro) Click aici - Locuri de muncă
Lesen Sie mehr
Verificări pe șantierele deschise pe drumurile și podurile din Vrancea

Verificări pe șantierele deschise pe drumurile și podurile din Vrancea

Președintele Consiliului Județean Vrancea, Nicușor Halici, a început săptămâna cu o serie de vizite în teren, pentru a inspecta stadiul lucrărilor aflate în desfășurare pe mai multe drumuri județene. Aceste acțiuni fac parte dintr-un demers susținut de monitorizare a investițiilor în infrastructura rutieră, cu accent pe responsabilitate, corectitudine și respect …
Lesen Sie mehr
[gtranslate]