20 August 2019
Lansare sesiune de depunere 4.2a PNDR 2020
Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale anunță lansarea sesiunii de primire a cererilor de finanțare aferente submăsurii 4.2a „Investiții în procesarea/ marketingul produselor din sectorul pomicol” din cadrul Programului Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 (PNDR 2020).
Sesiunea de depunere a proiectelor se desfășoară în perioada 19 august 2019, ora 9.00 – 31 ianuarie 2020, ora 16.00.
Pentru consultarea integrala a comunicatului, accesati AICI.
Lesen Sie auch
Consiliul Județean Vrancea face tot ce este posibil și legal pentru deschiderea centurii de nord a municipiului Focșani – Autostrada A7
Consiliul Județean Vrancea reafirmă faptul că tratează cu maximă responsabilitate, promptitudine și profesionalism toate investițiile de anvergură și de utilitate publică, care contribuie direct la dezvoltarea județului și la îmbunătățirea infrastructurii rutiere. În acest sens, Consiliul Județean Vrancea a transmis, într-un termen operativ, în 2 zile lucrătoare, un punct de …
Lesen Sie mehr
Informare Ministerul Energiei – pentru mobilizarea consumatorilor eligibili pentru înscrierea pe platforma epids.mmuncii.ro
Având în vedere responsabilitățile statului român derivând din caracterul de stat social al României, precum și obligațiile constituționale privind asigurarea unui nivel de trai decent și protecția persoanelor cu handicap prin politici de egalizare a șanselor, acestea au fost concretizate recent prin Ordonanța de Urgență nr. 35/2005 privind introducerea unui …
Lesen Sie mehr
ADI „Vrancea Curată” relansează licitația pentru colectarea și transportul deșeurilor în patru zone ale județului
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară (ADI) „Vrancea Curată” a publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) un anunț de achiziție pentru atribuirea contractului de delegare a gestiunii activității de colectare și transport a deșeurilor municipale din zonele ADJUD, GUGEȘTI, VIDRA, HARET din județul VRANCEA și de operare a centrelor cu …
Lesen Sie mehr






