News

Back
imagine de fundal

Reprezentanții CNAIR au prezentat astăzi la CJ Vrancea, traseele luate în calcul pentru realizarea drumului de mare viteză (autostradă): Buzău – Focșani și Focșani-Bacău

Astăzi, 13 august 2019, reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere au prezentat autorităților județene vrâncene mai multe variante a drumului expres de mare viteza(autostradă) Buzău-Focșani și Focșani-Bacău în vederea identificării traseului cel mai convenabil pentru realizarea celor două tronsoane.

La întâlnirea ce a avut loc la Sala Mare de Ședințe, din cadrul Consiliului Județean Vrancea, au fost prezenți cei doi vicepreședinți ai Consiliului Județean Vrancea, doi reprezentanți ai CNAIR, proiectantul contractant, o parte dintre primarii unităților administrative pe unde ar urma să treacă drumul de mare viteză, reprezentanți ai APM, MapN, ANIF, Secției de Drumuri Naționale, SGA, ISU și alți șefi de servicii deconcentrate. Lucrarea se află la acest moment, în faza de elaborare a studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic și urmează a fi finalizată până în noiembrie 2020. Aceasta beneficiază de finanțare nerambursabilă alocată în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020.

În cadrul discuțiilor reprezentanții CNAIR au prezentat mai multe variante ale drumului expres de mare viteză (autostradă) Buzău-Focșani și Focșani-Bacău, în vederea identificării traseului cel mai convenabil pentru realizarea celor două tronsoane. Tronsonul Buzău-Focșani ar urma să aibă o lungime de 72 de kilometri, valoarea contractului de elaborare a studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic este de 13.933.291,10 lei fără TVA, iar durata acestuia este de 24 de luni. Al doilea tronson Focșani- Bacău ar urma să aibă o lungime de 110 km, valoarea contractului de elaborare a studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic este de 20.123.408,52 lei fără TVA, iar durata acestuia fiind de 24 luni.

Obiectul principal al proiectului este îmbunătățirea condițiilor de circulație la nivel de rețea rutieră națională de transport, inclusiv sub aspect de siguranță rutieră, reducerea emisiilor poluante, reducerea costurilor de operare, răspunzând astfel cerințelor de dezvoltare economică concretizate prin adaptarea rețelei rutiere naționale la cererea reală de transport.

În următoarea perioadă, toți cei prezenți la întâlnire vor trebui să vină cu propuneri pentru a alege cea mai fiabilă variantă de traseu pentru drumul de mare viteză.

 

Biroul de Presă al Consiliului Județean Vrancea

Împreună dezvoltăm județul Vrancea!

Împreună dezvoltăm județul Vrancea!

Președintele Consiliului Județean Vrancea, Nicușor Halici, a prezidat astăzi ședința Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism, în care au fost adoptate mai multe documentații importante pentru realizarea de proiecte publice și private, care au scopul de a dezvolta județul Vrancea. Proiectele care au primit astăzi avize de oportunitate …
Read more
Locuri de muncă vacante la data de 6 martie 2025 în Județul Vrancea și Uniunea Europeană

Locuri de muncă vacante la data de 6 martie 2025 în Județul Vrancea și Uniunea Europeană

La data de 6.03.2025 au fost declarate de către agenții economici 182 locuri de muncă vacante în județul Vrancea și 312 în comunitatea europeană. Pentru detalii suplimentare vă rugăm să accesați pagina www.anofm.ro sau la telefon 0237/224677, 0237/224678. (email: ajofm.vn@anofm.gov.ro, vrancea@anofm.gov.ro) CLIK AICI ⇒ Lista locurilor de munca vacante
Read more
Prevenire pentru un viitor în siguranță!

Prevenire pentru un viitor în siguranță!

Astăzi se împlinesc 48 de ani de la tragicul cutremur din 4 martie 1977, cel mai puternic seism din istoria recentă a României, care a făcut cele mai multe victime și cele mai mari pagube în țara noastră. Vrancea, fiind cea mai importantă zonă seismică a României, are o responsabilitate …
Read more
[gtranslate]