Chancen

Zurück
imagine de fundal

Finantare prin „Programul european de actiune comunitara a Uniunii în domeniul sanatatii“ 2014-2020 – cerere de propuneri de proiecte 2020 – Partea a II-a

Comisia Europeana a lansat Partea a II-a a cererii de propuneri de proiecte 2020 pentru „Cel de-al treilea program de actiune comunitara a Uniunii în domeniul sanatatii 2014-2020″.

Context al lansarii acestei cereri de propuneri:

Forta de munca europeana în domeniul sanatatii se confrunta cu provocari majore din cauza îmbatrânirii populatiei, a unei cereri mai mari de noi modele de asistenta primara si a unei îngrijiri mai bine integrate si mai centrate pe pacienti si a cresterii bolilor cronice, într-un context mai larg de constrângeri bugetare persistente.

În plus, forta de munca în domeniul sanatatii îmbatrâneste rapid, în timp ce reducerile financiare compun modele mai largi de migratie si provoaca deficiente severe de forta de munca în diverse state membre. În cele din urma, mai multe regiuni ale UE se confrunta cu problema asa-numitelor „deserturi medicale”, mai precis, cu un numar scazut de medici.

Cererea are 3 tematici la care se poate aplica (un solicitant poate participa la mai multe aplicatii), pentru fiecare exista un budget propriu, urmând sa fie finantat un singur proiect/tematica :

· Sprijin pentru reformele din domeniul fortei de munca din domeniul sanatatii – Initiative privind politicile de pastrare a cadrelor din sanatate; bugetul alocat este de 800.000€

· Sprijin pentru reformele din domeniul fortei de munca din domeniul sanatatii – Initiative privind „deserturile” medicale; bugetul alocat este de 800.000€

· Sprijin pentru reformele din domeniul fortei de munca din domeniul sanatatii – Initiative privind transferul sarcinilor; bugetul alocat este de 800.000€.

Data limita pentru depunerea aplicatiilor: 10 iunie 2020

Eligibilitate: entitati publice constituite legal în tarile participante la program: autoritati publice locale, regionale si nationale, universitati, institutii de sanatate, centre de cercetare, ONG-uri, asociatii de profil, furnizori în domeniul sanatatii, etc.

Pe platforma de propuneri de parteneriat exista deja 4 entitati eligibile care si-au manifestat intentia de colaborare pentru un parteneriat (informatii pe pagina oficiala a cererii).

Bugetul total al cererii: 2.400.000 cofinantarea este de 60% din totalul costurilor eligibile, in cazuri de utilitate exceptionala, se poate acorda o cofinantare de pâna la 80%.

 

Cerere de proiecte 2020 partea a II-a – Cel de-al treilea program de actiune europeana în domeniul sanatatii 2014-2020

 

Drumuri bune și sigure pentru vrânceni!

Drumuri bune și sigure pentru vrânceni!

Vreau să finalizăm într-un termen cât mai scurt și în cele mai bune condiții lucrările începute în urmă cu câțiva ani la două drumuri județene importante, care fac legătura între municipiul Focșani și orașul Odobești, traversează comunele Câmpineanca, Vârteșcoiu, Golești, Cîrligele și deservesc mii de vrânceni. Astăzi am mers pe …
Lesen Sie mehr
Vizita Ambasadei Marii Britanii în Vrancea: dezvoltare economică și turism

Vizita Ambasadei Marii Britanii în Vrancea: dezvoltare economică și turism

Am avut deosebita plăcere și onoare de a primi la Consiliul Județean Vrancea vizita doamnei Rebecca Shah, șefa adjunctă a misiunii Ambasadei Marii Britanii în România, un diplomat cu o vastă experiență în dezvoltare și drepturile omului, justiție și etica sănătății publice. Am avut o discuție constructivă despre dezvoltarea economică …
Lesen Sie mehr
Fiecare oportunitate este importantă pentru dezvoltarea județului Vrancea!

Fiecare oportunitate este importantă pentru dezvoltarea județului Vrancea!

Am participat la Reuniunea Comitetului de Monitorizare a Programului Regional Sud-Est 2021-2027, desfășurată la Constanța în perioada 13-14 martie 2025, alături de reprezentanți ai Comisiei Europene, ai Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene, ai Autorității de Management și ai autorităților locale din Regiunea Sud-Est, pentru a discuta strategii de dezvoltare și …
Lesen Sie mehr
[gtranslate]